Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Legend of Zelda: Skyward Sword

5 plaatsers

 :: Zelda :: Zelda Wii

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

The Legend of Zelda: Skyward Sword - Pagina 2 Empty Re: The Legend of Zelda: Skyward Sword

Bericht van Link2000 za maa 31, 2012 8:29 am

Maar het voordeel aan de Lanayru Desert is wel dat het vlak is, dus het wel makkelijker om die Tears te vinden, maar om ze te pakken, dat is een ander verhaal... :")
Link2000
Link2000
Admin
Admin

Aantal berichten : 459
Registratiedatum : 10-01-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Deventer

https://hyruleforum.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

The Legend of Zelda: Skyward Sword - Pagina 2 Empty Re: The Legend of Zelda: Skyward Sword

Bericht van Link2000 wo apr 04, 2012 5:52 am

Ik heb nu eindelijk Nayru's Silent Realm gehaald, OMG wat was dat spannend, ik had de Tear bij het mijnkarretje voor het laatst bewaard, maar m'n tijd was om toen ik die Tear wou pakken, ik had het mijnkarretje al wat verder geschoven, dus ik kon die Tear pakken, maar er waren allemaal Sky Watchers om me heen (gelukkig dat Earth Watchers daar niet kunnen komen :")) en ik zat de hele tijd rondjes met ze te rennen, toen ik die Tear wou pakken, miste ik telkens, uiteindelijk heb ik na 5 minuten ofzo bij die Tear kunnen komen. :")
Link2000
Link2000
Admin
Admin

Aantal berichten : 459
Registratiedatum : 10-01-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Deventer

https://hyruleforum.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

The Legend of Zelda: Skyward Sword - Pagina 2 Empty Re: The Legend of Zelda: Skyward Sword

Bericht van Timtamtom! do jul 26, 2012 10:35 pm

Dit is zo'n geweldig spel he. Ik heb hem al uigespeeld en ben nu in heromode weer bij eldin.
Kheb hem trouwens ook met remote gekocht The Legend of Zelda: Skyward Sword - Pagina 2 364988687

Timtamtom!
Deku Baba
Deku Baba

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 26-07-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Inside lord jabu jabu's belly

Terug naar boven Ga naar beneden

The Legend of Zelda: Skyward Sword - Pagina 2 Empty Re: The Legend of Zelda: Skyward Sword

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 :: Zelda :: Zelda Wii

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum